brigandsbikers brigandsbikers
100% mtb
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

zaterdag 2 april 2011 - RVV voor MTB - Ninove

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    brigandsbikers -> waar en wanneer spreken we af?
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
tloperke
master


Geregistreerd op: 13 Aug 2010
Berichten: 441
Woonplaats: emelgem

BerichtGeplaatst: 29-08-2010 16:52:00    Onderwerp: zaterdag 2 april 2011 - RVV voor MTB - Ninove Reageren met citaat

Ronde van Vlaanderen
Golazo
PTI
Centrumlaan 160
OVl 9400 NINOVE
30-55-75-100km
7.00-14.00
Oostvlaamse MTB Tours
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam MSN Messenger
tloperke
master


Geregistreerd op: 13 Aug 2010
Berichten: 441
Woonplaats: emelgem

BerichtGeplaatst: 29-08-2010 16:52:00    Onderwerp: Reageren met citaat

het plan is momenteel de 100 km... Rolling Eyes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam MSN Messenger
stempelke
fun-klasse


Geregistreerd op: 26 Sep 2010
Berichten: 63

BerichtGeplaatst: 29-08-2010 16:52:00    Onderwerp: Reageren met citaat

voor 18 euro Evil or Very Mad
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
bikerboy
fun-klasse


Geregistreerd op: 18 Aug 2010
Berichten: 50
Woonplaats: ooigem

BerichtGeplaatst: 29-08-2010 16:52:00    Onderwerp: Reageren met citaat

ik zou deze wel rijden maar 18euro Evil or Very Mad vin ik wel heeeeeeel veel.wie zou er nog zo zot zijn om dat te geven?ik meschien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
cowboy peter
fun-klasse


Geregistreerd op: 16 Aug 2010
Berichten: 97

BerichtGeplaatst: 29-08-2010 16:52:00    Onderwerp: Reageren met citaat

ik rij deze opnieuw op de baan. Veel meer RVV gevoel. Betalen doe ik al lang niet meer. Onderweg zijn er allerlei kraampjes waar je mattetaarten, rijsttaartjes, drank en ander lekkers kunt kopen.
Afhankelijk van de goesting zou ik starten een 10 tal km van ninove (weg van de drukte). en dan vandaar de 150k of 170k. Ik zou ook nog durven inpikken in Ingelmunster en 230k rijden, alhoewel dit een beetje veel is. Als ik weet hoe ik rij dit jaar zet ik het hier wel op.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
tloperke
master


Geregistreerd op: 13 Aug 2010
Berichten: 441
Woonplaats: emelgem

BerichtGeplaatst: 29-08-2010 16:52:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Deze morgen met Stempelke 100 km MTB gereden in de streek van Ninove. Der was daar wel ne toertocht zekers....en dit op dezelfde Bloso-routes die wij reden!!
Onderweg ook nog Sjarel tegengekomen en terug naar Ninove gereden. Het zonnetje nodigde uit om nog een terrasje mee te pikken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam MSN Messenger
cowboy peter
fun-klasse


Geregistreerd op: 16 Aug 2010
Berichten: 97

BerichtGeplaatst: 29-08-2010 16:52:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Zaterdagmorgen gestart in Ingelmunster , met een 5-tal op de mtb (kristoff monserez (op crossvelo), dominique vandenberghe,patrick pruvoost en bart seynaeve) gereden. De eerste 80km gingen zeer voorspoedig (lees rap) , met achtereenvolgens tiegem, nokere, en de kasseistroken in huize om zo in zwalm en omstreken te komen. De overgang van zwalm terug naar Ronse gebeurde in een licht glooiend decor, vooraleer we konden beginnen aan kruisberg en de hele reutemeteut. Boven op de kwaremont was er bevoorrading gemaakt door de vrouw van dominique (pasta met groentjes) en konden we de drank aanvullen. Bergop was’t zelfde verhaal als altijd (d’andere rijden rapper omhoog), maar ik had altijd wel ergens een meevallerke waardoor ik mee kon blijven gaan. Op weg naar de molenberg, voelde ik de eerste tekenen van kramp opkomen, en op weg naar de haaghoek moest ik efkens de benen stilhouden. Drank ingeslagen achter de haaghoek , en de Leberg afgestoken zodat ik weer mee kon aansluiten met de rest, maar ’t was tevergeefs. Op ieder stukske omhoog kwamen de krampen op. Op ten Bosse 5 minuten staan rekken, op parike langs de kant, de muur heb ik langs de grote baan omzeild. Op de bosberg waren de laatste 50m te voet, en zelfs op het laatste stukske vals plat, achter de lichten was’t prijs. Enorm vervelend als er nog poeier in de benen zit , maar je geen stamp meer mag doen. 214km-27.1km/h, goed voor bijna 7u plezier en 1u vloeken op de velo. de volgende keer meer drinken en wa zout eten.
Nergens problemen gehad met ’t verkeer, waarschijnlijk doordat wij zoveel later overal passeren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    brigandsbikers -> waar en wanneer spreken we af? Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum