brigandsbikers brigandsbikers
100% mtb
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

RDHF

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    brigandsbikers -> wedstrijden en marathons
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
berggeitje
fun-klasse


Geregistreerd op: 13 Aug 2010
Berichten: 59

BerichtGeplaatst: 29-08-2010 16:52:00    Onderwerp: RDHF Reageren met citaat

Zondag afgezakt naar malmedy voor de 115km van Raid Des Hautes Fagnes te rijden. Dit jaar heb ik geen malmedytje opgelopen.
Heb enkel op het einde last gehad van krampen, waarschijnlijk te weinig gedronken.
Het parcours is zoals gewoonlijk voor de echte bikers, nijdige klimmetjes gevolgd door lekkere technische afdalingen. Met in het midden gedeelte een beetje recup door de hoge venen. Om dan nog eens goed af te zien in het laatste gedeelte. Bijna alles was berijdbaar, tenzij er andere bikers in de weg reden. Maar dan eens vriendelijke vragen om te mogen passeren en hup ik was weer weg.
Het parcours lag vrij goed, ondanks de regen van de voorbij dagen.
Doel was binnen zijn in 06.30uur, ik deed er slechts 06.08uur over daar ben super tevreden mee. Dus volgend jaar onder de 06.00uur proberen te geraken.

Uncle Sam heeft ook een schitterende prestatie neergezet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    brigandsbikers -> wedstrijden en marathons Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum