brigandsbikers brigandsbikers
100% mtb
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

choufmarathon 08-08-2010

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    brigandsbikers -> achterklap
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
spiermassa
elite met contract


Geregistreerd op: 16 Aug 2010
Berichten: 311
Woonplaats: kuurne

BerichtGeplaatst: 29-08-2010 16:52:00    Onderwerp: choufmarathon 08-08-2010 Reageren met citaat

Daar ik in de buurt was op congé en de oorsprong van mijn favoriet merk nog eens wou bezoeken eens naar daar overgestoken.Echter nie voor de wedstrijd maar de toertocht te rijden .Bij start tim en wim tegengekomen.Gekende stukken rond houffa bereden maar ook veel zeer mooie speciale stukken.Parcour lag zwaar na regenval voorbije week.Dit was geen kabouterdans ,khep mijn pirren gezien maar wel content hier gereden te hebben.
_________________
what goes up ,must come down
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
berggeitje
fun-klasse


Geregistreerd op: 13 Aug 2010
Berichten: 59

BerichtGeplaatst: 29-08-2010 16:52:00    Onderwerp: Reageren met citaat

We hebben inderdaad henkieboy gezien aan de start. Trouwens Henkieboy bedankt om mijn concurrenten in het begin een beetje op te houden.
De tocht was niet super, door de regen waren veel kalkpijlen slecht tot niet meer zichtbaar. Er zaten hier en daar wel mooie technische zones tussen om van te watertanden. Dit maakte veel goed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    brigandsbikers -> achterklap Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum