Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
spiermassa elite met contract

|
Geplaatst: 29-08-2010 16:52:00 Onderwerp: |
|
|
ik ga via ieper,poperinge....steenvoorde.
kzal het adres eens posten. _________________ what goes up ,must come down |
|
Terug naar boven |
|
 |
Davy elite zonder contract

|
|
|
bikerboy schreef: |
kan ik het adres eens krijgen?of stop er iemand in rekkem? |
Pas op Rekkem heb je niet nodig voor deze.
Kijk zeker eens na op een routeplanner Bikerboy. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
|
|
vindt nergens een adres
cassel ingeven in gps en de rest volgen _________________ what goes up ,must come down |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
|
|
spiermassa schreef: |
vindt nergens een adres
cassel ingeven in gps en de rest volgen |
Ik heb vorig jaar ook de zoektocht gedaan naar de straatnaam.
Wel met succes.
Het is route d'oxelaere dat je nodig hebt.
het lijkt wel halve vertaling van de okselhaarstraat
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
bikerboy fun-klasse
|
|
|
tis sjiek dat ik mee mag maar ik heb gisteren avond afgesproken met andy huys.we zullen er zijn rond 8uur.see you there |
|
Terug naar boven |
|
 |
tloperke master

|
|
|
@Spiermassa: Henkie, SB is oke... de keel ook, maar nu verstopte neus en zwaar hoofd van de medicatie. Maar ik zal me tot zondag heel kalm houden en mij zeer goed (laten) verzorgen, wil deze rit voor geen geld missen. Desnoods rij ik de Kids-tocht  |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
|
|
bikerboy schreef: |
tis sjiek dat ik mee mag maar ik heb gisteren avond afgesproken met andy huys.we zullen er zijn rond 8uur.see you there |
Ben je dat wel zeker?
Ik zie Andy Huys niet staan op de deelnemerslijst... |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
|
|
tloperke schreef: |
@Spiermassa: Henkie, SB is oke... de keel ook, maar nu verstopte neus en zwaar hoofd van de medicatie. Maar ik zal me tot zondag heel kalm houden en mij zeer goed (laten) verzorgen, wil deze rit voor geen geld missen. Desnoods rij ik de Kids-tocht  |
of ge kunt met mij meerijden  _________________ what goes up ,must come down |
|
Terug naar boven |
|
 |
tloperke master

|
|
|
spiermassa schreef: |
tloperke schreef: |
of ge kunt met mij meerijden  |
de kogel is door de kerk, ik start morgen!  |
|
Terug naar boven |
|
 |
bikerboy fun-klasse
|
|
|
het was sjiek toffe sfeer veel volk en mooi rit.60 km in 21.5.
het is zeker die 5euro waard je krijg nog een broogje achter af.en een goed organizatiewas het zeker.jammer dat ik zo rap weg moest ik had nog verpligtingen in de namidag. |
|
Terug naar boven |
|
 |
tloperke master

|
|
|
60 km was in werkelijkheid 67 km. Tof ritje met 3 keer een zware klim naar de moulin, waar de bevoorrading was. De EHBO-dame zag er goed uit. Ge zoudt u voor minder laten vallen... Ons gemiddelde lag iets lager: 19.2 en dat na een weekje antibiotica! |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
|
|
mijn gemiddelde was 23 ......aja nee da is hier het casselforum,den zaterdag lichtervelde  _________________ what goes up ,must come down |
|
Terug naar boven |
|
 |
cowboy peter fun-klasse
|
|
|
deze morgen ben ik voor de 3e maal naar huissignies geweest. Afgespoken met AMG, om samen de 100k af te haspelen. Starten was in tegenovergestelde richting van hetgeen we de laatste keren gedaan hadden. via enkele dreven , en het kanaal v Blaton, reden we al snel het bos v. Stambrugge binnen. Singletracks a volonté. Hierna volgende la marais d'harchies , en de terril van condé sur l'escaut. Ik zal niet teveel uitwijden over de kwaliteit van het parcours tot dan toe, volgend jaar wil ik opnieuw kun vliegen over die wondermooie tracks. Van condé s/l'Escaut is het maar een klein sprongetje meer naar 't grote bos van Raismes-St Amand les eaux, en via enkele dreven stonden we al gauw bovenop de ons gekende waaiterril. De afzonk gaf ons voldoende snelheid om op AMG-speed het bos te doorkruisen, mooie blondinnes heb ik niet opgemerkt gedurende het kopwerk van onze jongste. Via l'etang de Maury ging het vlug terug richting het bois de bon-secours, waar nog enkele pittige klimmetjes de benen pijnigden. De laatste 20k waren er iets meer landweggetjes, en de autostrade richting kasteel van Beloeil brachten ons tot de afsluiter van de dag: een jong bos niet ver van de start met nog enkele kuitenbijters.
3 bev. , en een technisch mankement later stonden we terug aan de start om onze welverdiende bruinen en braadworst op te eisen.
duur: 4u20' stops inbegrepen
Hier en daar kon er nog wat meer uitgehaald worden, vooral in het grote bos, maar het parcours dat we voorgeschotteld kregen was van prima kwaliteit.
o ja, ik heb Cassel op geen enkel ogenblik gemist. |
|
Terug naar boven |
|
 |
stempelke fun-klasse
|
|
|
volgend jaar zal ik na 3 opeenvolgende deelnames wellicht ook eens
andere oorden opzoeken...het blijft een tocht met een speciale ambiance
maar het parcour wordt er volgens mij nie beter op(mede door het
veel te grote deelnemersveld)....er zijn enkele mooie stukken maar heb
toch zeker 40km een 'lendelede' gevoel gehad......veel dokkerwegels en heeeeeeeeel veel asfalt! |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
|
|
ja ,alle comentaar is waar veel bane,veel volk ,voral veel klimmen....maar tblijft hier iets speciaal met veel technische stroken.meschien boven op de berg blijven en de technische stroken een paar keer doen.
ja khad nog geen 5 km gereden en kstond al plat ,twas nog ijskoud ...maar dan kwam de eerste klim en zweten.Der volgden er nog 94,5 klimmen .kwas compleet leeg gereden op den laatste laaaaaaaaange klim,maar zag dan de lange mooie singletrack inclusief klimmen .....en ik herleefde.
volgend jaar meschien ne keer peter volgen maar ik en 100 km........ _________________ what goes up ,must come down |
|
Terug naar boven |
|
 |
|